صفحه اصلی >  بیانیه سطح توافق خدمات 

بیانیه توافق سطح خدمات

 




1- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست‌ها و شکایات شما مشترکین گرامی می باشد.

 



2- 
تارنمای شرکت گاز استان همدان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص‌فنی ، به متقاضیان

 

اطلاع‌رسانی خواهد گردید.

 



زمانهای برنامه‌ریزی شده برای بروز رسانی تارنما که امکان دسترسی کاربران به تارنما وجود ندارد در حال حاضر تارنما به طور کامل در دسترس می باشد و در صورت وجود مشکل از طریق  همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد

 



حوزه پاسخگویی  :    بخش ارتباط با ما ، ارتباط با مدیرعامل ، ثبت شکایات ، بخش پرسش و پاسخ

 



حداکثر زمان برای پاسخگویی به سوالات 72 ساعت حداکثر

 



زمان بازگشت به حالت عادی 24 ساعت

 



درصد روزهای امکان اتصال به تارنما % 99/99

 


تصاویر منتخب