صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

ارائه 20 خدمت غیر حضوری در شرکت گاز استان همدان به مشترکین

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به شرایط خاص حاکم بر جامعه هم از نظر شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب ابتلا در اماکن پر تردد و از طرفی آلودگی هوا و ضرورت کنترل مصرف سوخت و کاهش سفر های غیر ضرور جهت مدیریت آلاینده ها، از ارائه بیش از 20 خدمت غیر حضوری در شرکت گاز استان همدان خبر داد.

فیاض مدیر عامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: هم اکنون بیش از 25 خدمت توسط شرکت گاز استان همدان به مشترکین ارائه می گردد که حدود 20 نوع از خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به صورت غیر حضوری ارائه می گردد و همزمان 20 خدمت نیزدر میزهای خدمت این شرکت به مشترکین ارائه می شود که 8 نوع از این خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی می باشد. 

فیاض هدف از ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در شرکت گاز استان همدان را هم کاهش سفر های غیر ضروری و در نتیجه کاهش آلاینده ها و هم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با شیوع کرونا ارزیابی کرد و نیز اعمال استراتژی های شرکت در خصوص تکریم ارباب و رجوع و توسعه خدمات الکترونیکی به مشترکین را از دیگر اهداف شرکت در راستای گسترش ارائه خدمات غیر حضوری دانست.  

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/10/29 - ١٤:١٠
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 511

خروج




تصاویر منتخب